Hoe kan ik mijn product retourneren?

Je kunt je pakketje retour sturen via bijvoorbeeld DHL of PostNL.
Je dient je pakketje aan ons te adresseren.
Omdat de retourkosten voor eigen rekening zijn, dient het als een nieuw pakketje verzonden te worden.
We adviseren altijd je pakketje met een track en trace code te versturen.
Deze code dien je te bewaren.
Mocht er wat gebeuren met je pakketje, dan kun je altijd achterhalen waar het pakketje zich bevindt.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug of wordt mijn factuur aangepast?

Zodra wij je retour ontvangen, dan geven wij de wijziging door aan mollie (als je met iDeal hebt betaald) of aan Klarna. Klarna heeft een verwerkingstijd van 3 – 5 werkdagen om je een nieuwe factuur toe te sturen.
Mollie heeft een verwerkingstijd van ongeveer 2 werkdagen om het bedrag terug te storten op je rekening.
Indien bovenstaand termijn is verlopen, stuur ons dan even een berichtje.

Hebben jullie mijn retour al ontvangen?

Je kunt zelf zien of wij je pakketje retour hebben ontvangen via de track en trace code die je ontvangt bij het versturen van het pakketje. We sturen zelf geen bevestiging bij het ontvangen van je retour. Wij verwerken je retour binnen 1 werkdag.
Let op: als je zonder track en trace code verzendt, dan kun je dit niet checken. Bij verlies van het pakketje kunnen wij niks voor je betekenen zonder track en trace code.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen of geen track en trace code ontvangen. Wat nu?

Als je bestelling goed afgerond is, dan ontvang je van ons automatisch een bevestigingsmail. Als je voor het eerst bij ons besteld, dan kan het zijn dat deze mail bij de spam inbox binnenkomt. Dit gebeurt regelmatig, omdat wij wellicht nog een onbekende afzender zijn.
De mail met track en trace code ontvang je apart van DHL. Ook deze mail komt vaak binnen bij de spam inbox.

Waarom kan ik mijn pakketje nog niet volgen met mijn track en trace code?

Als wij je pakketje inpakken, dan ontvang je binnen enkele uren een track en trace code van DHL. Echter kun je dan nog niet gelijk zien waar je pakketje zich bevindt. Je kunt je pakketje traceren zodra DHL je pakketje heeft gescand in het sorteercentrum. Dit gebeurd ‘s avonds en je kunt je pakketje volgen vanaf ongeveer 21:00 uur ‘s avonds.

Hoe werkt het precies met de verzendkosten en de retour kosten?

De verzendkosten zijn €5,95 voor bestellingen onder de €30 Sommige artikelen kunnen voor €3,95 als brievenbuspakket verstuurd worden. Bestellingen worden vanaf €30 gratis verzonden. Mocht hierna een of meerdere artikelen worden geretourneerd en het totaalbedrag van je bestelling komt onder de €30 uit, dan worden er alsnog €5,95 verzendkosten berekend. Dit bedrag zal in mindering gebracht worden op het bedrag van het retourneerde artikel. De retourkosten zijn altijd voor eigen rekening.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Als je een bestelling plaatst voor 15:00 uur dan wordt deze de volgende werkdag geleverd. Houdt er rekening mee dat er niet in alle regio’s wordt geleverd op zaterdag. Indien dit niet het geval is, dan is maandag de eerst volgende werkdag. Indien je op vrijdag na 15:00 uur besteld, dan wordt je pakketje op dinsdag geleverd.

Indien gebruik gemaakt wordt van Klarna, kan het voorkomen dat de bestelling 1 dag later geleverd wordt vanwege de goedkeuring van Klarna waarop wij moeten wachten.

Maak je gebruik van overschrijving dan sturen we de artikelen op zodra het bedrag bij ons op de rekening staat.

Verzendingen buiten Nederland kunnen 1 á 2 dagen langer onderweg zijn.